Yoga for alle – for økt vitalitet og overskudd i hverdagen

Yoga passer for alle som ønsker økt vitalitet og overskudd, og for å få avstand fra tunge tanker og ønsker kroppslig og mentalt balanse. Enten du lærer det individuelt, i gruppe eller gjennom et kurs gjennom din bedrift , får du ta i bruk pusteøvelser som demper mental aktivitet og fjerner smertefulle tanker og stresshormoner.

Uma tilbyr flere typer behandling og kurs som inneholder både Yoga teori og praksis.

Vi jobber med:

• ro i sinn og kropp

• kroppsbeherskelse: stabilitet og balanse

• avspenning: forskjellige stillinger og teknikker med bakgrunn i østens filosofi

• yoga og filosofi: hjelper deg å forstå hvordan du har det, og hva som må til for å få det bedre

Vi jobber også med pustens betydning gjennom:

• Pranayama - pusteøvelser i praksis

• Meditasjon – teori og praksis

• Asanas – kropps-øvelser i praksis

• Avspenning - holdinger og teknikk

Yoga gir deg balanse - indviduelt, i gruppe eller gjennom et kurs

Yoga anbefales mot anspenthet, smerte, uro, stress, nedstemthet og for langvarig sykemelding for å øke motivasjon. Med Yoga kan du øke spontaniteten, kreativiteten og få en gladere, mer harmonisk og friere kropp!

janet-orzechowski-781780-unsplash.jpg

Individuell Yoga

Yoga for smertelindring

Yoga brukes som smertelindring i behandlingen, for eksempel ved fibromyalgi. Meditasjon, pusteøvelser og andre yoga-teknikker hjelper deg å å takle smerter.

gruppeyoga.jpg

Yoga i grupper

Yoga for økt vitalitet

Yoga i grupper (6-10 deltakere) gir økt glede , vitalitet og mulighet til selvhjelp. Vi jobber med teori og praksis, pusteøvelser, holdninger og teknikk. Yoga i grupper starter løpende og er åpent for alle, 10 ganger, pris 1850,-.

rima-kruciene-671788-unsplash.jpg

Yogakurs

Yoga for stressmestring

Yoga og stressmestringskurs for bedrifter går over 3 dager, vi jobber med både teori og praksis. Her får du innføring i Yoga filosofi og psykologi til bruk i hverdagen. Yogakurs kan avtales når det passer for din bedrift.